Cosmetique Totale

Laserbehandelingen

Cosmetique Totale

Nazorg

nazorgAlles wat u moet weten over de nazorg van een laser behandeling.
Of stel uw vraag direct aan één van onze huidtherapeuten via 0172-782419.

Informatie nazorg

Als u vragen heeft naar aanleiding van uw behandeling of als u zich ergens zorgen om maakt kunt u bellen, e-mailen of uw vragen stellen op onze live-chat.
Wij zijn 6 dagen per week, van maandag t/m zaterdag bereikbaar.
Er is altijd een kwaliteit geregistreerde huidtherapeut aanwezig om u van dienst te zijn.

Contactgegevens nazorg

ontharen nazorgAls u contact opneemt met Cosmetique Totale per telefoon, live chat of e-mail dan krijgt u altijd antwoord van een kwaliteit geregistreerde huidtherapeut die lid is van de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten (NVH).
(Huidtherapeut is geregistreerde volgens wet BIG, artikel 34).

·         Telefoon 0172-782419 (van maandag t/m zaterdag 9.00 tot 17.00 uur)
·         Live chat via www.cosmetique-totale.nl (rechts onderin kunt u een chat gesprek starten)
·         E-mail huidtherapeut@cosmetique-totale.nl

Voicemail, terugbelverzoek en web formulier; reactie z.s.m. binnen een werkdag.huidtherapeut nazorg

Welke nazorg kan ik verwachten?

In het eerste consult krijgt u precies te horen wat alle belangrijke richtlijnen en adviezen zijn voor een succesvolle behandeling. Deze krijgt u op papier mee. Mocht u na uw behandeling vragen hebben kunt u ons altijd bereiken. Ook als u twijfels heeft over iets, is het belangrijk dat u ons op belt om te overleggen.

Wat zijn evaluaties en controles?

Tijdens een behandelkuur wordt er altijd tussentijds met u geëvalueerd. Tijdens een evaluatie bespreken we hoe het allemaal gaat en wat er nog eventueel nodig is. Aan het eind van het behandeltraject komt u op controle om te kijken of uw huid op de juiste manier hersteld is. U krijgt tips en adviezen zodat u zo lang mogelijk van het resultaat profiteert. Evaluaties en controles zijn gratis.

Hoe verzorg ik mijn huid thuis na de behandeling?

kceuticNa een behandeling is de huid gevoeliger en is de juiste nazorg thuis extra belangrijk zodat de huid sneller herstelt. Bescherm de huid tegen de zon om pigmentreacties te voorkomen. Lees meer over de beste thuiszorg bij een laser behandeling met de k-ceutic.

De behandelovereenkomst

Voordat u start met de behandeling heeft de huidtherapeut d.m.v . een gratis consult u verteld of u een behandeling mag starten en waar u zich dan aan moet houden. Deze richtlijnen zijn belangrijk om in een zo kort mogelijke tijd zo snel mogelijk resultaat te halen. Deze richtlijnen krijgt u ook van ons mee naar huis. Als u een behandeling wilt starten dan tekent u hiervoor de behandelovereenkomst. Met deze overeenkomst geeft u aan dat u de richtlijnen heeft meegekregen en dat u zich eraan zult houden ook vult de huidtherapeut in hoeveel behandelingen u ongeveer nodig heeft, welk gebied u wilt laten behandelen en wat de kosten daarvoor zijn.

In uw dossier staan alle belangrijke dingen over uw de behandeling.
Daarnaast worden de gegevens gebruikt voor de factuur als u de behandelingen vergoed krijgt.

Behandelovereenkomst peeling
Behandelovereenkomst licht/laser
Behandelovereenkomst ematrix
Behandelovereenkomst schimmelnagels

Richtlijnen

De richtlijnen geven per behandeling aan wat belangrijk is om te doen voor, tijdens en na de behandeling. Deze informatie is algemeen en is bedoeld  als aanvulling op het intakegesprek. In het intakegesprek wordt alles op uw eigen doel en huidtype afgestemd. Bekijk de richtlijnen per behandeling hieronder.

Richtlijnen peeling
Richtlijnen definitief ontharen
Richtlijnen pigment/couperose
Richtlijnen ematrix
Richtlijnen schimmelnagels

Klachten

Nazorg definitief ontharenOnze specialisten zullen hun uiterste best doen voor u en gaan altijd voor het hoogst haalbare resultaat. Stel dat u ondanks alle aandacht en inzet toch ontevreden bent over de werkwijze of het resultaat dan horen wij dit heel graag.

Wij plannen dan voor u direct een gratis evaluatiegesprek in met de huidtherapeut zodat we uw ontevredenheid of klacht kunnen bespreken.  Wij nemen klachten altijd heel serieus en zullen samen met u in het gesprek een oplossing vinden.